Vi er kundeservicefolk, finanseksperter, økonomifolk, forretningsanalytikere og internkontrolleksperter. Du møter noen av oss i resepsjonen når du kommer på kurs, eller på telefonen når du lurer på noe. Vi er tett på både kunder, Trainorfolk og de andre Trainorteamene hver dag.
Hva skal egentlig til for å drive et selskap som Trainor? Jo, foruten alt det gode arbeidet og innovasjonen som finner sted i de ulike Trainorteamene, er vi avhengige av en sterk administrasjon som syr det hele sammen. Folk som holder orden i Excel-arkene, som sørger for at vi ikke bare får lønn i himmelen. Som fakturerer kunder og sikrer at vi betaler våre leverandører i rett tid. Som pakker og sender kursmateriell, klargjør kurslokale, svarer på supporttelefoner og e-poster. Som sørger for førstehjelpskurs og brannslokkingsøvelser til alle våre ansatte, trommer sammen en fest i ny og ne, sørger for at vi kan spise sunn og god lunsj hver dag, og som hele tiden utfordrer oss til å drive bedre, mer effektivt, mer innbringende og hele tiden forretningsetisk.
Vi er kanskje ikke de som roper høyest eller stikker oss frem i media, men vi jobber desto hardere i bakkant, for at kundene skal være fornøyd, at ansatte skal ha det bra, og at forretningen skal gå så det suser!
Camilla er Teamleder for team Økonomi/Administrasjon, og en del av ledergruppen.
Camilla Nyberg
Økonomisjef
Telefon: +47 982 64 377
E-post: camilla.nyberg@trainor.no
Kvalitet er vår rettesnor og vår stolthet. Alt vi gjør skal vi gjøre godt, effektivt, og ikke minst sikkert!
Hos oss vil du oppleve et godt, profesjonelt og sosialt arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser og faglig og personlig utvikling. Du får muligheten til å jobbe med de store aktørene innen olje- , gass-, bygg-, kraft- og fornybarindustrien. Vil du bli med i teamet vårt? Se våre ledige stillinger eller send oss din åpne søknad!